2015. 10. 08.

Szilvás muffin





Hozzávalók:

a tésztához
20dkg   tönkölybúzaliszt világos
7dkg     cukor
13dkg   vaj
1db       tojás
6g         sütőpor
1db       citrom reszelt héja
1db       vaníliarúd kikapart magja
1mk      só
14dkg  natúr joghurt
20dkg  szilva-magozva apróra vágva
2dkg    barna cukor
1tk       fahéj



a krémhez
25dkg   mascarpone 
5dkg     cukor
1tk        fahéj








Elkészítés:


-A vajat, cukorral, tojással habosra kevertem.
-Hozzáadtam a vanília kikapart magjait, reszelt citromhéjat, a sóval, sütőporral elkevert lisztet. Joghurttal lazítottam, összekevertem.
-Belekevertem a barna cukorral, fahéjjal összeforgatott szilvát, 
átforgattam.
-Muffin formába papír kapszlikat raktam és 12 részre adagoltam a masszát.
-180°C-ra előmelegített sütőben kb 15-20 perc alatt megsült.
-A krém elkészítéséhez a hozzávalókat összekevertem, habzsákkal a tetejére nyomtam.


Aki szeretne élesebb kontúrokkal rendelkező krémet a muffin tetejére, az tehet bele zselatint.







Tálalható muffin állványon is. Muffin állvány, kapszli, habzsák megvásárolható:
Sutnifozni konyhafelszerelési webshopban








Nincsenek megjegyzések: