2022. 04. 06.

Medvehagymás sajtos kosárka





Hozzávalók

Tésztához 

25dkg    finom liszt
15dkg    rétes liszt
9dkg      vaj
63g        tojás  ( 1 db )
2tk        só
1tk        cukor
2dl        tej
2dkg     élesztő friss


Töltelékhez

15dkg     zöld fűszeres  sajtkrém
10dkg     medvehagyma
               őrölt bors


Elkészítés
  • Kevés cukros tejben felfuttattam az élesztőt.
  • Keverőtálba szitáltan  a liszteket, hozzáadtam az élesztős tejet, tojást, sót, maradék tejjel tésztává gyúrtam, apránként hozzá adtam a puha vajat.
  • Meleg helyen duplájára kelesztettem.
  • Közben elkészítettem a tölteléket, a medvehagymát apróra vágtam, sajt krémmel borssal összekevertem.



  • Mikor megkelt nyújtólapon átdolgoztam.
  • 12 db gombócra osztottan, átgyúrtam.
  • Minden gombócot  kb 13x17 cm téglalapra nyújtottam, egyik  hosszanti oldalát  közepéig  1 cm  csíkokra vágtam.
  • Másik oldalára tölteléket halmoztam.
  • Töltelékre ráhajtotta  a tésztát, majd a csíkokat a hengerre hajtottam.
  • Karikává formáltam.
  • Kizsírozott muffon formába kerültek.
  • Szoba hőmérsékleten 20 percet még kelt.
  • 180°C-ra előmelegített sütőben 40 perc alatt megsül.






                              Sütésben partnerem a Sütnifőzni Konyhafelszerelési Webáruház


blog04 kuponnal

 2022.04.10-ig 12. 000 Ft vásárlás fölött 5% kedvezménnyel vásárolható minden termék


Nincsenek megjegyzések: