2017. 10. 26.

Mákos tekercs ch csökkentetten.





Hozzávalók:

a tészta
30dkg     DW ch minusz  liszt
3dkg       DW 1:4  negyedannyi cukorhelyettesítő
1tk          cukor
2,5 dkg   élesztő
1db          tojás
6dkg        vaj
2dl           tej


a töltelék

10dkg     mák-darálva
2dkg      DW 1:4  negyedannyi cukorhelyettesítő
1dl         tej
1mk       fahéj

5dkg       mandula pehely



Elkészítés:


Az élesztőt cukorral, kevés tejjel felfuttattam.
-A liszthez adtam, majd cukorhelyettesítővel, tojással, vajjal, tejjel  tésztává dagasztottam.
-Duplájára kelesztettem, kinyújtottam, megkentem a  mákos töltelékkel,  mandula pelyhet szórtam rá.
-Feltekertem, kb 2 cm-es darabokra vágtam, kivehető aljjal rendelkező pietformába rendeztem,  ( a forma nem igényelt zsiradékkal való kikenést )
-Majd  180°C-ra előmelegített sütőben kb 30 perc alatt megsült.

A mákos töltelékhez a mákot összekevertem a  cukorpótlóval, fahéjjal, leöntöttem meleg tejjel, összekevertem.


Sütéshez főzéshez eszközökben partnerem a Sütnifözni Konyhafelszerelési webshop



Nincsenek megjegyzések: