2018. 11. 17.

Almás lepény - gluténmentesen

Hozzávalók:

a tésztához
250g    Szafi Reform lisztkeverék
                   (nyújtható lisztkeverék édesítőszerrel)
110g   tojás
7g       kókusz zsír
2g       4x erősségű cukorhelyettesítő
80g     kókusz krém
40g     citrom lé-friss



a töltelékhez
alma    kb       1kg-tisztítva reszelve
4x erősségű    ízlés szerint
fahéj               ízlés szerint



Elkészítés:


-A tésztához a lisztet összekevertem az édesítővel, elmorzsoltam benne a zsírt,  majd a  citromlevet, tojást, kókuszkrémet hozzáadva összeállítottam a tésztát.
-Pihentettem kb  fél órát.
-Ketté vettem, kinyújtottam, egyik lapot egy  kivehető aljú tepsibe simítottam, ráhalmoztam a tölteléket, rátettem a másik kinyújtott lapot.
-180°C előmelegített sütőben kb 40 perc alatt megsült.


-A töltelékhez az almát meghámoztam, darálón ledaráltam.
-Levét kinyomkodtam, hozzáadtam az édesítőszert, fahéjat, megpároltam.
-Kihűlve öntöttem a tésztára.



         Kivehető aljjal sütőforma és süteményes tálak a    www.sutnifozni.hu konyhafelszerelésnél


                                  Keresd fel az oldalt és 2018.11.20-ig vásárlásnál használd a
                           1120 kuponkódot amire 9000 Ft feletti vásárlásnál 9%   kedvezményt kapsz                                                                                                                    



                                                                       @akonyhavilaga


Nincsenek megjegyzések: