2016. 04. 18.

Epres tiramisu



Sok szeretettel Máriának, akit Noéminak hívnak.


Hozzávalók:

3db      tojássárgája
5dkg    cukor
50dkg  mascarpone
1db      vanilín cukor
2dl       tejszín
10dkg  babapiskóta
2dl       kávé
20dkg  eper
20g      expressz zselatin fix


tetejére:-opcionális
kakaópor, eper



                                       színes torta tálak a www.sutnifozni.hu webshopból

Elkészítés:


-Vízgőz felett sűrűre kevertem a tojássárgákat a cukrokkal, 
majd belekevertem a mascarponéba, hozzáadtam a felvert tejszínt és a zselatint.
-Egy rugalmas vágólapra állítottam  a  18 cm-re igazított torta karikát, egy kevés krémet elsimítottam az aljába, raktam rá  kávéban megforgatott babapiskótát, epret, befedtem krémmel.
-Ezt a rétegezést addig folytattam míg elfogyott a hozzávaló.
-Éjszakára hűtőszekrényben áthűlt.
-Másnap a torta tálra állítottam, kihúztam alóla a rugalmas lapot, levettem az állítható torta karikát, kakaó porral megszórtam, eper került a tetejére.

Sütéshez főzéshez eszközökben partnerem a www.sutnifozni.hu Konyhafelszerelési webáruház



                                                                               elérhető itt




Nincsenek megjegyzések: