2015. 08. 26.

Zöldséges polentalepény

Hozzávalók:

22dkg  kukoricadara
5dkg    vaj
só bors ízlés szerint

1db      vöröshagyma
30dkg  csirke mell
3db      kaliforniai paprika-piros-sárga-zöld
5db      koktél paradicsom
30dkg  gomba
2ek      olaj
só bors kakukkfű ízlés szerint



Elkészítés:

A kukoricadarát kétszeres mennyiségű, enyhén sós vízben, közepes hőforráson, folyamatos keverés mellett puhára főztem, krémesre kevertem a vajjal, hozzáadtam  a borsot.

Az olajon megfonnyasztottam a hagymát, majd  az apróra vágott csirke mellet  átsütöttem, hozzákerültek a felaprított zöldségek. Fűszereztem, összesütöttem.

A meleg polentát egy kivehető aljjal rendelkező pitesütőbe terítettem, ráhalmoztam a zöldségeket, 180°-ra előmelegített sütőben kb 20 perc alatt készre sül.











Nincsenek megjegyzések: