2015. 08. 14.

Gyümölcsös jégkrém torta




Hozzávalók:

35dkg   nektarin
35dkg   szeder
43dkg   sűrített tej-3 tubus
6dl        habtejszín
1db       vaníliarúd-kikapart magjai









Elkészítés:

A nektarint a KombiSéfben felaprítottam,  pépesre-darabosra-levesre.
A szedret szintén.
A habtejszínt a sűrített tejjel és a kikapart vanília magokkal  habbá vertem.
A tejszínes tej  harmadát a nektarinhoz kevertem, a másik  harmadát a szederhez, alaposan összeforgattam.
Tupperware DesszertesGyűrűbe  öntöttem a  szedres keveréket, és fagyasztóba tettem 2,5 órára.  Ráöntöttem a tejszínes tejet, visszaraktam a fagyasztóba majd 2,5 óra múlva a nektarinos krémet.
Éjszakára a fagyasztóban maradt.
Tálaláskor felszeleteltem, a maradék  Hópelyhes szettekben, fagyasztóban  néhány napig még eltartható.
                                                               ahol a DesszertesGyűrű rendelhető

Nincsenek megjegyzések: