2015. 06. 12.

Pudingos meggyes-sütés nélkül

Sütés nélküli nyári desszert, más idény gyümölccsel is készíthető.


Hozzávalók:

20dkg  háztartási keksz
80g      vaniliás pudingpor-főzhető
8dl       tej
7dkg    cukor
70dkg  meggy-magozva
6dl      tejszín
30g     habfixáló



Elkészítés:

Egy üveg  munkalapra  raktam egy  állítható szögletes torta keret   27x20 cm-re állítottam, majd  az üveglapra rakosgattam  a szögletes kekszet. 
A pudingot csomómentesre kevertem 2 dl tejjel, majd a maradékot felforraltam.
A felforralt tejbe öntöttem a kikevert pudingot és a cukrot, sűrűre főztem.
Már nem forrón de még nem is langyosan a kekszre öntöttem, rárakosgattam  a lecsepegtetett meggyet.
A hideg tejszínt a habfixálóval felvertem, a  meggyre simítottam ( erről nem készült kép) 1 éjszakára hűtőszekrényben  pihentettem, mielőtt szeletelhetővé vált.
A keret csak  kicsit nagyobb méretre mozdítva leemelhető az összeállított desszertről.

Az állítható szögletes torta keret, egy nagyon praktikus eszköz az ilyen sütik összeállításához.  Legkisebb  mérete a 27x19cm, a legnagyobb  méret amire állítható 50x34 cm.
De sütni is lehet vele, (tepsire helyezve) ilyenkor egy alufólia darabot lehet a keret köré simítani.  Egy  eszköz nagyon sok méretű süteményhez.








                állítható szögletes torta keret




                                                                        ahol megvásárolható




Nincsenek megjegyzések: