2017. 07. 18.

Ribizlis zebra torta

Van már egy Túrós mákos zebra torta itt, a blogon most egy gyümölcsös változat elkészítése volt soron, ami cukormentes.

Hozzávalók:



17dkg      tönköly liszt világos
5dkg        tönköly liszt teljes kiőrlésű
16dkg      vaj
4g            sütőpor
3,5dkg     DW 1:4 negyedannyi cukorhelyettesítő
                    (  vagy 14 dkg  cukor  )
4db          tojás
2db          vanília kikapart magja
42dkg      joghurt-natur
1,5ek       kakaópor
20dkg      ribizli-tisztítva




Elkészítés:


-A vajat, tojással, cukorpótlóval, vaníliával  elkevertem, majd a sütőporos lisztet és a joghurt felváltva hozzákevertem.
-Az így kapott masszát ketté vettem, az egyikhez hozzákevertem a kevés vízben feloldott kakaóport.
-Egy 20 cm-es kapcsos sütőformát  sütőpapírral kibéleltem, majd a az egyik masszából 1 kanállal a forma közepére adagoltam, a másik masszából az előző halom tetejére egy kanállal, ( közben raktam rá ribizli szemeket is  ) ezt váltakozva addig folytattam míg a tészták el nem fogytak.
-180°C-ra előmelegített sütőben kb  40 perc alatt megsült.

Sütéshez főzéshez eszközökben partnerem a  www.sutnifozni.hu Konyhafelszerelési webshop




Nincsenek megjegyzések: