2016. 05. 17.

Chia magos virágok







Ez a süti is   Hadarik Rita linzer/pite lisztkeverékével készült.
A chia magból az Ő receptjéhez viszonyítva sokkal többe raktam,  a magtól jó ropogós lett. Vékonyra nyújtottam,  és jól megsütöttem  szinte a szélei már  pirosodtak.





Hozzávalók:

30dkg   HR linzer-pite lisztkeverék
15dkg   vaj
15dkg   chia mag
1tk        só
2dkg     cukor
2tk        bazsalikom
5dkg     parmezán-reszelve
2db       tojás



Elkészítés:

-A lisztkeverékhez adtam a sót, majd a hideg, felkockázott vajat elmorzsoltam benne.
-Hozzáadtam a a chia magot, sajtot, cukrot, bazsalikomot  átforgattam,  tojással tésztává formáztam.
- Egy órára hűtőszekrénybe került  ( azonnal is  lehet vele dolgozni nem szükséges )
-Miután áthűlt, vékonyra nyújtottam,  virág formával kiszúrtam.
- Sütőpapírral leterített sütőlapon 180°C-ra előmelegített sütőben  kb12-15 perc alatt megsült. 
-Süteményes dobozba kívánkozó, finom ropogós kekszek.

Sütéshez  eszközökben  partnerem a www.sutnifozni.hu konyhafelszerelési webshop






Nincsenek megjegyzések: