Eszközök Sütéshez Főzéshez

2017. 07. 30.

Bécsi töltött palacsinta kemencében



Hozzávalók:

a tésztához
30dkg  tönköly liszt világos
3db      tojás
2,5dl    tej
2,5dl    szénsavas víz
ízlés szerint  só
5dkg    vaj


a töltelékhez
3db      tojás
3dkg    DW 1:4 negyedannyi cukorhelyettesítő
50dkg  túró
10dkg  mazsola
1ek      rum
1db zöld citrom leve és héja

az öntethez
1dl      tej
2db     tojás
2dkg   DW 1:4 negyedannyi cukorhelyettesítő
1db zöld citrom héja-reszelve



Elkészítés:


-A palacsinta tészta hozzávalóiból összekevertem a tésztát és fél órát pihentettem, majd nem túl vékonyakra kisütöttem.
-A töltelékhez a rumba áztatott mazsolát, túrót összekevertem a tojássárgával, cukorpótlóval, citrom levével, héjával, a felvert tojásfehérjével.
-Megtöltöttem  a palacsintákat, kettévágtam, vajjal kikent sütőedénybe ferdén belerakosgattam.
-Az öntet hozzávalóit összekeverve meglocsoltam a palacsintát.
-Ez most kemencében sült át, de sütőben is elkészíthető desszert vagy egytálétel egy gazdag levessel.




Nincsenek megjegyzések: